- Förbannad

Jaha, nu är jag riktigt mycket ovän med min mamma. Jag vill stampa på hon och kasta henne i sjön. Ska aldrig prata med henne igen. Men så säger man alltid sen sover man och glömmer bort det dagen efter.

Det hela började med att mamma bytte kontrakt på lägenhet som det varit bestämt att vi ska flytta in i sen några månader tillbaka. Från en trea till en tvåa. Hon kan ju glömma att jag bor i en tvåa med henne, mycket till privatliv. Så får jag inte ens vara med och bestämma, inte ens se lägenheterna. Så nu har jag anmält mig på egna lägenheter.
Och så har hon bestämt sig för att inte komma och hämta mig efter jobbet längre, så nu får jag vandra runt på östersunds kalla gator från klockan två på natten tills första bussen går och sen cykla hem 5 km och sedan sova ett par timmar för att sedan cykla ut igen och åka på jobbet. Skottpengar på den där alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0