- I magen på en Vithaj

Jag sitter och kikar på mobiler, har hittat en som verkligen känns rätt: en Nokia. Dock har den inte kommit till Sverige än. Jag tar också bort alla bloggar jag har på bloggkoll, har blivit så less på att läsa 62 inlägg varje dag. Nu räcker det med ett par.

Ikväll blir det Let's dance. Sen kommer lite folk över så ska vi se på film och annat mys. Skönt med en jobbfri helg! Det skulle vara så jävla roligt om Blondinbella åker ut ikväll, kom igen, rösta inte. Det skulle komma otippat. Jag vill att Magdalena Graaf ska vinna, har ju läst hennes bok och hon verkar vara riktigt stark och äkta. Dock var boken seg på slutet.

Dagens intressanta:
I torsdags dissikerades en Vithaj på Nya Zeeland,
de hittade bland annat en hopknycklad plåtburk
och en polisbricka i magen på den.
Ni kan se det här.
Jag rekommenderar er att spola fram en jävla bit, de där människorna slutar fan aldrig prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0