- Yes man

Det visade sig att jag inte hade tvättid igår, så nu får jag vänta ett par hundra dagar till tills jag har rena strumpor. Jag var i alla fall på stan igår och handlade mat med mamma, gott. Sen åkte jag hem och skruvade på ben på sängen och åt sallad tills min bror och jag bestämde oss för att ta en bio på impuls. Tio minuter sen var jag inne i stan och tittade på Yes man. Riktigt rolig.

Åkte till skolan idag för att göra test i nationella engelska, sen åkte jag hem igen. Hål i två timmar, lite kemi sen ska jag jobba till 22.40. Skönt att jag börjar 10 imorgon. Dessutom slutar jag 13.35 och har inga planer. Fan vad härligt. Jag har jobbat som en tok den här veckan.


Kommentarer
Postat av: Frida Sundberg

Den är sköj.

2009-01-20 @ 22:01:57
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0