- VD

Jag sitter på virituelldesign. Läraren spelar upp låtar samt låtar som blivit anklagad för plagiat. Det är rätt intressant.
Jag ska jobba efter skolan. Så jag slutar inte förens klockan 22.00. Därför ska jag passa på att skriva dagens intressanta.

Igår kollade jag på Grammisgalan. Det är så mysigt, hela årets bästa låtar och artister, från Sverige i alla fall. Jag blev helkär i E.M.D när dom sjöng, det var otroligt fint. Dessutom berättade Adam Alsing att de skulle ställa upp i Melodifestivalen. Jag tror dom kan vinna, jag tror de skulle vara bra om de vann, jag tror de har chans i Eurovision. Vem skulle säga nej till tre snygga (Danny får väl räknas undetr den titeln då, även om han inte är snygg, men dom andra två har överflöd av snygghet så de kan dela med sig), skönsjungande killar? Jag tror de går hem.

Dagens intressanta:
Heath Ledger har blivit framröstad till
årets filmstjärna 2008 av 3,5 miljoner människor.
Det var han fan i mig värd.
Synd bara att han inte fick ta del av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0