- Strippstolpen

Igår kom Maria och Simon hit, vi tittade på Seven och Sorority boys. Så åt vi gino, varma bär med smält vit choklad på glass: det är så sjukt gott.

Imorse när jag och Maria vaknade bestämde vi oss för att skruva ner strippstolpen som jag har mitt i rummet. Men det gick inte så bra, vi skruvade och skruvade åt alla håll i alla delar men fanskapet ville inte lossna. Vi skruvade fast den lite smått igen så nu är den sne, jag vet inte om jag vågar hoppa från soffan och svinga mig i den som jag brukar göra.


Idag ligger jag bara i soffan och njuter av att vara ledig. I morgon ska jag tvätta och städa här. När jag stog i duschen kom jag att tänka på att nu bor jag verkligen hemma, ingen kan tvätta mina kläder. Så om jag inte vill go comando så får jag boka tvättstugan i morgon.

Dagens intressanta:
Det kommer komma en uppföljare till Nalle Puh.
Alltså en bok som kommer fortsätta där The House at Pooh Corner slutade,
ingen lam film om nån Heffaklump.
80 år sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0