- Som på film

Jag kom precis på att jag helt har glömt bort att skriva dagens intressanta flera dagar i rad nu, jag håller fan aldrig vad jag lovar. Det kanske får bli veckans intressanta istället? Ja det låter bra.

Idag var en väldigt bra dag, när man blir less på vissa personer är det skönt att ha andra man kan umgås med. Kanske blir det bättre sen.

Ni vet som det blir på film ibland? Sådär att man går och tittar på nån fast man håller inte koll på alla andra som går omkring en sen helt plötsligt krockar man; tappar ut sina saker och så blir det kärlek vid första ögonkastet. Det hände mig idag. Eller kanske inte riktigt, det var väl mindre smidigt och inga hjärtklappningar och fjärilar i magen. Inte tappade jag nåt heller. Okej det hände inte alls mig. Men jag kom in efter att ha varit i matsalen och tagit mig en friterad fisk då jag såg Kristina, jag vinkade medan jag fortsatte att gå: farlig kombination. Jag gick rätt in i en liten tjej (kanske inte yngre än mig men kort) så hon flög en bit och gav ifrån sig ett andtappande ljud. Det var lite roligt, och intressant.

Oklart om andtappande är ett ord eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0