- Ofrivillig sovmorgon

Jag har inte skrivit på flera dagar, jag vet, det är medvetet. Jag har bloggtorka. I alla fall så var jag hemma hos mor igår och firade hennes och systers födelsedag, sen rejsade vi hem så satt jag upp till klockan ett och tränade till matteprov som vi har idag. Derivata. Det kommer inte se fint ut. Imorse vaknade jag klockan 6 (började 8.15) och då knäppte jag på tvn men såg att Vakna med The Voice inte hade börjat så jag somnade om igen och vaknade 9.10. Bra jobbat. På fem minuter var jag ute vid bussen, jag och mina bambastora påsar under ögonen.

Skönt att jag inte jobbar idag. Oskönt att jag jobbar både lördag och söndag.

Kommentarer
Postat av: johanna

wedemarks :)

2009-01-29 @ 14:09:40
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0