- Odensala

Nu har jag jobbat fyra dagar i sträck, ska jobba imorgon också, sen är det lov: i en dag innan skolan börjar. Vaknade upp klockan halv sju imorse med nackspärr. Jag måste ha sovit riktigt underligt, jag fick liksom slänga på mig jackan, ska försöka sova lite rätare i natt annars får jag väl amputera nacken.

Nu har jag i alla fall flyttat tillbaka till lägenheten i Odensala, jag känner mig som en snabbt växande snigel som byter skal en gång i månaden. Nu bor inte syster här heller, så det är rätt ensamt men väldigt mysigt.
Nu är det The Hills! Var riktigt länge sen jag såg det, har varit helt utan tv den sista tiden.

Men ni får komma och hälsa på i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Johan

Till och med jag?

2009-01-05 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0