- Magsjuka

Idag var Linnea här, vi kollade lite i resekataloger och planerade inför Turkiet. Det ska bli sjukt skönt. Vi ska åka i augusti och vara borta i 2 veckor så vi kommer hem precis till Coldplay i Stockholm den 22:a. Men sen började hon må illa, hennes familj har magsjuka. Så hon fick åka hem. Jag vill helst inte bli smittad. Minns hur det var förra året då jag och min låtsas storasyster passade våra småsyskon i två veckor medan våra föräldrar var utomlands. Alla fick vinterkräksjukan på samma dag och låg och spydde i 24 timmar. Vincent spydde ris i sängen. 5 december 2007, minns det som igår.

Dagens intressanta:
Guldbaggen är de fulaste pris jag någonsin sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0