- Bomschikalalaa

Jisses vad länge sen det var jag skrev. Enligt mina beräkningar skriver jag cirka en gång i veckan. Det är ju inte vettigt. Men jag har helt enkelt ingenting att skriva, även fast det känns som att det just nu händer mer i mitt liv än vad det brukar.

Imorgon är jag ledig från skolan. Jag tänkte passa på att jobba.

Jobbet: Vi har tidiga och sena pass
Jag: Jag tar gärna ett tidigt pass,
man vill ju komma hem nån gång.
Jobbet: Japp, 6.10, blir det bra?
Jag: ööh NEJ, jajemen blir fint det!

Bussen går 5.35. Är det ens nån mening att somna ikväll? Det enda positiva med att jobba så tidigt är att man kommer hem tidigt och att man får frukost. Dessutom; vem orkar skriva frågor till 118100 klockan 6 på morgonen?



Veckans intressanta:
I Oregon är det förbjudet för en häst att komma in i ett värdshus om den inte har betalat inträdesavgiften.

Varför skulle hästen vilja besöka värdshuset? Och om den mot förmodan skulle vilja ta sig en rundtur, hur skulle den kunna betala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0