- Sune

Det har varit så sjukt fint väder de senaste dagarna att man tror att det är sommar. Eller vår åtminstone.

Idag gick jag ut på en promenad. Jag gick och handlade så jag kunde laga middag eftersom att jag måste äta mat istället för mackor nu ett par dagar, måste bunkra upp inför onsdag då jag ska till sjukhuset och ta blodprov i tre timmar. Tre timmar. Det är ju inte klokt. Räcker det inte med att jag har tagit blodprov och andra äckelprov tre gånger redan? Jag hatar det här. Jag får inte äta efter 20.00 på tisdag, sen ska jag till sjukan 8 och kommer vara klar 12, får jag äta nåt. Jag kommer svimma.

Jag köpte Sunes sommar och Sunes jul också. Nu har jag nåt att roa mig med.
Neg...wienerbröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0