- Skitsjukhus

Idag är det fettisdagen, det är ju ljuvligt för dem som får äta semlor. Jag och Linnea frågade om inte jag kunde få äta semlan som köket skickade med upp på min bricka men det var tydligen för mycket socker i. Var tog "det kommer vara som vanligt, du kan äta som vanligt, fyll bara på med insulin" vägen? Ge mig en jävla bulle. Jag vill hem nu.

Idag gick vi i alla fall ut. Det var första gången sen i onsdags. Vi åkte till lit en snabbis för att Linnea skulle byta kläder. Det var skönt.

Idag har Victoria och Daniel förlovat sig också, men det kan ju ingen ha missat. Det är de enda dom har visat på tv idag, i alla fall för mig som bara har tre kanaler.

Imorgon ska jag kanske ta mitt första stick i magen, jag känner att jag får skita i de inre spärrarna om jag ska komma hem på fredag. Är så less på det här nu.
Dessutom har min mellanslag-tangent börjat glappa, sjukt irritersamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0