- Sjukhuset

Ja allihop. Nu har jag gnällt över mitt höga blodsocker i en evighet här i bloggen och idag blev det reality. Jag fick diagnosen diabetes efter en uppföljande undersökning  på tre timmar idag. Jag fick sen stanna här och kommer vara här i två dagar. Är det typ 1 så kommer jag vara här i två veckor men för fan; ge mig typ 2 så jag slipper sprutäckel. Det är nog dåligt som det är. Jag orkar verkligen inte, jag gör inte det. Jag har haft en nål i armen sedan klockan 8 imorse som dom har tömt mig på blod genom två gånger i veckan.

Det kanske bara var bra för bloggen det här ändå. Det har ju minst sagt varit luftigt senaste tiden. Men nu har jag inte annat för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0