- Sjukhus

Sköterskan var nyss här och kollade vad blodsockret låg på efter att jag ätit mat. Det var ett par nummer för högt så hon gick iväg för att se om jag skulle få insulindropp. Jag vill inte, vill inte.
Hon kom i alla fall tillbaka och sa att vi skulle kolla blodsockret igen klockan 20.00 och om det fortfarande är högt får jag dropp.

Jag känner mig så kluven. Det känns som att det borde vara typ 2 men ändå är jag för ung för det. Men det är så många punkter från de olika kategorierna som stämmer in på mig.
Haha jag tänkte "ska nog lista dom i bloggen" men kom sen på att det inte är nåt som man intresserar sig av som tillexempel dagens outfit-listor.

Det som suger mest är att jag bara har ettan, tvåan och fyran på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0