- Sjukhus

Igår blev det inte mycket skrivet, men det var både en bra och dålig dag. Det kom många kamrater och hälsade på vilket var trevligt, synd bara att alla kom samtidigt och gick samtidigt. Linnea sov i alla fall kvar. Nu ska hon snart hem och hämta mer kläder så jag ska kolla ett avsnitt av One tree hill innan dom kommer in och kollar blodsockret.
Igår fick jag en liten slang in i magen som dom sprutar in insulin i när jag ska äta, egentligen skulle jag ta själv med en spruta i magen (standard) men jag känner mig inte riktigt redo. Hatar allt som har med sprutor att göra, oavsett hur långa eller korta dom är. Så fick jag gå ner på apoteket och hämta ut egna sprutor och så ska jag få en blodsockermätare i helgen, dom försöker trösta mig med att det är coola färger på dom men jag vet inte riktigt om det gör saken bättre faktiskt.

Ikväll kommer familjen, då ska vi äta kinamat. Det har varit planerat rätt länge att vi skulle ha middag idag men när jag plötsligt blev inlagd fick vi flytta planerna hit istället. Ikväll är det Let's dance. Det är ju trevligt, eftersom att vi bara har skitkanaler kan man annars aldrig kolla på tv. Tur att folk kommer hit med lite filmer till mig, så finns det ju en hel pärm med lånefilmer också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0