- Lördag

Jag har en jobbfri helg. Vaknade nyss, ligger i sängen och kollar på The Hills medan jag äter frukost. Det är skönt. Snart ska jag göra mig iordning och åka hem till Linnea, hennes mamma har 40års kalas. Ikväll blir det kanske till att sova hos Linnea, kanske Böle eller kanske bara åka hem och sova. Jag måste träna kemi också, prov på tisdag.

Jag var hos pappa igår. Dom hade bytt mitt rum så nu sover jag på en stenbädd längst in i källaren. Tyckte jag att det var omysigt innan så blev det verkligen inte bättre. Jag åkte i alla fall därifrån efter att jag sovit en och en halv timme framför Turtles med min lillebror. Jag vet inte om jag kommer tillbaka.

Veckans intressanta: Nokia 5800 xpress music släpps i Sverige 16 februari.

Kommentarer
Postat av: johannaa

jajjemen :) jag & manne sov hos jocke tillslut, hur gick det för dig då?

2009-02-08 @ 19:55:29
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0