- Lite av allt

Idag var det friluftsdag på skolan. Jag och Joel fick köldskador på en mils lång promenad. Det gör jag ju aldrig om kan jag säga, fick duscha i en timme när jag kom hem för att få tillbaka värmen.

Imorgon ska jag ta blodprov igen, jag glömde förstås att gå på apoteket idag och köpa bedövning så nu får jag hålla ut ändå. Känns ju inte lyckat detta.

Jag är så trött att jag skulle kunna somna nu, jag har redan sovit en timme. Men jag måste stanna uppe till klockan åtta och äta så mycket som möjligt så jag har nåt att gå på till 12 imorgon. Jisses.

Såg att Män som hatar kvinnor kommer snart! Jag minns Turkiet förra året då Maria läste den, helt besatt var hon. Eller kanske inte besatt. Men hon sträckläste den tills den var slut. Och jag fick vara med på ett hörn eftersom att hon diskuterade händelserna med en inte så insatt mig, jag måste se den filmen. Har hört att den ska vara bra. Eller jag har läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0