- En bebis!

Igår sov min syster över här, Linnea åkte till sin pappa en sväng. Det var trevligt. Vi kollade på Melodifestivalen och Hot Chick, det var inga bra låtar igår. Blev mycket besviken på E.M.D, trodde dom skulle ha en bättre låt typ som Alone, inte för att den i början är deras låt men ändå, dessutom såg man inte hur snygg dom är under allt det där svingandet och höga hattar.

Nu sitter jag här ensam, syster åkte nyss. Mamma kommer snart för vi ska på stickskola så jag ska få lära mig hur jag sticker hål på mig själv. Kul. Sen kommer Linnea tillbaka ikväll och troligen Daniel. Jag tyckte dety var skönt de första 10 minuterna att vara lite för mig själv. Nu skulle jag till och med bli glad om Håkan hälsade på.

Idag fick alla pannkaka med sylt och grädde till lunch, utom jag som fick slemmig fiskgratäng. Jävla sjukdom.

Men jag tror minsann att jag har glömt att berätta en stor nyhet, nånting ljust i allt detta!
JAG SKA BLI MOSTER :D:D Min syster ska få en liten bebis! EN BEBIS :D Jag längtar. Jag vill vara barnvakt varje dag.

Kommentarer
Postat av: erica

jag tyckte det va den bästa omgången hittills":D mollys låt va ju helt underbar!!! looove her!

å va roligt att du ska bli moster förresten!!:D

2009-02-23 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0