- Torsdag

Jag hittade världens gulligaste bild idag, eller jag såg länken på min syster facebook men ändå.



Gulligaste bebisen ever.

Idag var det i alla fall en slapp dag, på morgonen gjorde jag layouten till vår hemsida. Det gick rätt fort och resten av lektionen satt alla och lyssnade på julmusik. Sen på matten fick vi veta betyg sen satt jag och Lisa och ritade teckningar för vi tänkte att det var onödigt att lära oss mer nu eftersom att man ändå glömmer bort allt över jul och måste lära sig igen efter lovet. Sen på svenskan fick alla spela upp sin favoritlåt och sen slutade vi.

Här är hemsidan vi ska göra också, men jag har för mig att vårt företag har gått i konkurs, är inte så insatt dock, är ju bara IT-ansvarig. Typiskt att man ska gå i konkurs innan man ens hunnit producera produkten i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0