- Tisdag

Jag och Lisa sitter och kollar på One tree hill, vi har maraton.
Hayle och Lucas snackade om vilka deras porrfilmsnamn är, man ska ta namnet på sitt första husdjur och sin mammas flicknamn. Lucas hette Rocket Rowe och Haley hette Bunny Brigard så tyckte jag att det var ett märkligt sammanträffande att Lucas fick heta båda på R och Haley båda på B, hur ofta händer det liksom.

Sen skulle jag och Lisa kolla våra porrnamn, då hette jag Pricken Persson och Lisa hette Stampe Svensson. Det visade sig alltså att jag hette båda på P och Lisa båda på S.

Nu ska jag äta glass och dricka soda streamad saft. Och fortsätta kolla. Hejdå.




Kommentarer
Postat av: Lisa

intresseklubben sprängs av överbelastning

2009-12-30 @ 00:52:38
Postat av: Amanda

så himla snygg är han!



http://amandaliindqvist.blogspot.com

2010-01-25 @ 20:58:39
URL: http://amandaliindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0