- Söndag

Jag har varit på jobbet, gick fort idag och nu har jag två lediga dagar! Sen en jobbdag till men efter det är det ju nyår så den dagen går nog fort. Imorgon ska jag och Mattias på stan och leta kläder sen ska vi ha städdag. Nu håller jag på att göra en till julskinka så vi kan äta kvällsfika. Asgott

Jag märkte precis att Bingo & Katrin och Knivlisa är i Östersund! Eller Bingo och Katrin är på ett hotell utanför Gällö. Sjukt coolt. Så verkar dom ju dessutom ha gift sig eller nåt. Varför skulle dom annars stå i rådhuset framför en präst och sedan ha känslosamma hjärtbilder på bloggen?

I alla fall, på grund av det här så måste jag hänga på stan en hel del för att se om jag får syn på dom. Och ta med systemkameran så jag kan lägga upp lite bilder på kändisarna på Jämtlands gator. Synd att jag inte har en systemkamera.




Jag har länkat Östersundinlägg på bilderna.
Närå, jag skulle göra det men Finest är ju cp så jag fattar inte hur man gör där.

Kommentarer
Postat av: josefin

Gud jag svimmar nästan varje gång någon skriver någonting om shopping :P

2009-12-28 @ 01:49:20
URL: http://josterholm.blogg.se/
Postat av: JOHÄNAA

åh nyårsdesign :D

2009-12-29 @ 00:55:40
URL: http://rebbowigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0