- Söndag

Jag ligger i soffan och kollar på Anna Ankas Jul medan jag väntar på att Mattias ska komma hem från innebandyn. Jag var pepp på Paradise Hotel jag men sen insåg jag att det är uppehåll till 4 januari. Typiskt. Det blir Coyote Ugly istället då.

Jag tänkte på det här med Anna Anka, hon äter ju brosket på typ kycklingen och köttet och sånt (det som vi vanliga människor pillar bort) det har vi ju vetat sen Hollywood fruar och bara det är ju lite äckligt, men inte nog med det: hon äter en hel jävla vitlök om dagen. . Det är ju sjukt. Jag minns en dag på högstadiet när Micke var lite småkrasslig så han åt en klyfta, det luktade vitlök i alla klassrum hela dagen. Inte konstigt att Paul vill ta ut skillsmässa. Fast å andra sidan har de ju varit tillsammans i typ fem år så han kanske är van, eller så har han tappat luktsinnet.



Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-20 @ 22:19:23
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahah micke!

2009-12-21 @ 01:23:21
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0