- Måndag

Vad i helvete ? Är Brittany Murphy död :O Jag läste det på Gaybloggen och blev helt förvånad. Han visste inte vem hon var dock men det vet jag. Hon är ju med i en av mina favoritfilmer Clueless! Och i Smekmånaden.
Jag har alltid trott att Ashton Kutcher skulle göra slut med sin gammeltant till fru, Demi Moore, och bli tillsammans med Brittany igen. Fast det är lite försent nurå. Oj, oj, oj vad han kommer ångra sig nu.

Ja, ja, det var ju tråkigt att hon dog i alla fall. Nu ska jag äta baconröra. Borde egentligen vänta med sån gourmetmiddag tills Lisa också är hemma men jag vill inte äta korv en gång till. Jag lämnar åtminstone halva röran till henne sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0