- 6 månader

Idag har jag och Mattias varit tillsammans i 6 månader, det är ju ett halvt år. Jisses i mig :)

Ska kanske berätta lite om julafton. Dagen innan så firade jag Lisa och Mattias jul tillsammans genom att först äta julmat och sedan byta presenter.

Mattias fick - jeans av mig och en mössa av Lisa

Lisa fick - pulka av mig (som vi sedan åkte på i backen) och vin samt hallonsoda (virke) av Mattias

Jag fick - jeansleggings av Lisa och en Soda Streamer av Mattias!

Jag brukar nämligen alltid göra dricka av fun light och kolsyrat vatten på jobbet, asigt gott, så nu kan jag göra det hemma också :D

Idag ska vi äta kinamat och sedan gå på bio med Mackan och hans tjej, tror hon skulle följa i alla fall.

Idag gick jag på mellandags rean och gjorde slut på pengar också, trivsamt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0