- Turkiet

Nu var det ett tag sen jag skrev här alltså, och ingen ändring kommer det bli för imorgon drar jag, Lisa och Linnea till Turkiet! Som vi har längtat efter det här. I typ ett halvår. Riktigt roligt kommer det bli. Vi har precis packat det sista nu och imorgon blir det lite sista justeringar innan vi tar flyget till Stockholm 19.05. Vi kommer tillbaka den 22:a men då kommer vi befinna oss på Coldplays spelning i Stockholm och sedan hänga där till den 25:e sen kommer vi hem, och då börjar skolan dagen efter så nu ska vi njuta rejält.

Vi kommer tillbaka när vi är neger.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad skönt för er,du förtjänar lite semester efter alla nätter du jobbat minisyster. Jag ska försöka se till att du inte blir moster medans du är borta ;) och skulle det vara så så kommer ett sms.

Ha det bra i Turkiet & sköt om er!

Jag och johan rekomenderar Bistro Plus,kebabrullar 15kr att ta med, mums.

2009-08-07 @ 09:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0