- Hej

Jag sitter hemma hos Linnea. Bor här tills jag får min lägenhet. Idag skulle jag skriva på kontrakt hade jag tänkt men pappa hade inte skicka in ett par papper så jag får göra det imorgon istället. Fan vad jag längtar nu. Ska bara tvinga far min att tapetsera också.

Idag var jag på stan med Mattias, Lisa och Karin, vi fikade och hade det mysigt så tog Karin hål i tungan. Det vill jag också göra! Vi kanske ska impuls-beställa tid imorgon, jag och Lisa. Men jag måste fundera lite tror jag, man får ju bara äta soppa och skit.

Ikväll ska vi lägga in bilderna så ska jag berätta allt, eller det mesta, om vad som hände i Turkiet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man äta skit också? det som är så gott. jag trodde man bara fick äta soppa

2009-08-26 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0