- Arlanda

Nu är det inte länge kvar. Vi har hunnit sova ett par timmar, Lisa låg på armstödet till en rund soffa, Linnea på hennes mage och jag på Linneas mage. Runt två i natt blev vi sjukligt hungriga så fem i sex imorse stod vi redo utanför donken. Nu sitter vi på nåt café. Jag köpte en smoothie och drack upp hela utom cirka en centiliter som jag nu får sitta och smutta i mig sakta, sakta för att vi ska få sitta här med datorn och titta på vänner. Linnea läser andra boken i Twilight-serien och nu har hon lurat i Lisa att börjat läsa dem också så dom sitter här bredvid och läser för fullt. Jag är sugen på french hotdog. Måste köpa en sista innan vi drar. Har ätit det två dagar i rad nu, det blir som ett beroende. Snart åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0