- Stressad!

Jag är hemma från skolan idag, eftersom att jag har ögoninflammation. Jag skulle dock träffa Lisa och ta en fika och planera vår gemensamma 18års fest men jag kände mig inte redo att visa mig bland folk med den här varbölden i ansiktet så hon kommer hit istället så går vi och köper fika på Kvantum.

Det är fint väder ute och jag har dåligt samvete över att jag missat så mycket i skolan. Minst en gång i veckan har jag varit borta en eller flera lektioner; tagit ledigt, varit sjuk och åkt på sjukhuset. Det börjar bli för mycket nu, dessutom vet jag inte hur länge den här ögoninflammationen kommer hålla i sig och jag har både kemiprov och nationella i matte c som jag borde oroa mig över. Så har jag massa uppgifter i VD och engelska som jag också ska göra. Fan, nu blir jag helt stressad. Måste ta en dusch.



Haha, är jag snygg eller vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0