- Skola

Jag sitter på skolan, känns som att det var evigheter sen. Ögat är fortfarande cp så jag får gå runt med luggen för, men imorgon klockan halv tre ska jag tillbaka till ögondoktorn och sen får vi se hur det slutar. Idag ska jag hem till mamma, det ska bli rätt skönt även om jag bara stannar några timmar. Jag ska leta upp mitt presentkort på soldusch, numret på turkietresan så jag kan kolla upp om vi har betalat den samt den tredje coldplay-biljetten som har varit borta i några månader nu. Jag borde hitta den snart känns det som. Den här veckan går vi bara i skolan tre dagar! Så himla skönt. Det känns som att det är sjukt få skoldagar kvar med alla röda dagar och temadagar och sånt som kommer komma den här månaden.

Inatt drömde jag att jag var i Turkiet igen, jag brukar drömma det ungefär en gång i månaden, mer eller mindre. Det gör att jag vaknar upp och längtar extra mycket! Men det känns okej ändå eftersom att det är så mycket annat nu som jag längtar till. Snart fyller jag ju 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0