- Pepp, pepp, pepp

Jag ligger i sängen och kollar på Vänner, Ross håller på och gör allt för att få Emily tillbaka. Himla tok. Han borde förstå att den människan inte är nåt för honom.
Jag kunde inte somna igår för jag låg och tänkte på hur kvällen skulle bli, sen kom jag på att jag skulle till doktorn 14.00 vilket betyder att jag inte skulle vara hemma fören runt fyra och då skulle jag endast ha tre timmar på mig att fixa allt. Det funkar inte alls. Därför blev jag sjukt stressad över att behöva avboka sjukhuset. Tillsist somnade jag, och vaknade klockan sju imorse och kunde inte somna om för jag tänkte på allt som behövde planeras. Det är svårt att förklara utan att avslöja för mycket, men dom flesta som läser den här bloggen vet vad det rör sig om. Jag ska ta massa bilder ikväll också.
Mamma avbokade iallafall doktorn så nu är jag lite lugnare. Ska snart ta en dusch och sen hoppas jag på att Mårten snart kommer och hämtar mig.

Jag är pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0