- Påsklov

Påsklov! Fy fan vad skönt. Jag har mycket att se fram emot, bland annat har jag planerat stordåd i veckan, kan inte säga mer än så ifall en viss person råks på att läsa det här.

På lördag fyller iallafall Linnea, min bästaste bäste vän, 18 år! Sen är det lite mindre än en månad kvar tills det är min tur: Då ska jag och Lisa ha största festen nånsin tillsammans eftersom att hon fyller 18 på samma dag. Vi har stora planer kan jag säga.
Dessutom letar vi lägenhet, vi vill ha en fyra mitt i stan så ska vi få med nån mer att dela med oss, Linnea är ett alternativ och Mårten ett annat. Förstå vad nice det hade varit!

Resten av lovet kommer jag förhoppningsvis jobba en hel del. Behöver ju lite pengar. Nu kom jag också att tänka på att jag borde kolla upp om vi verkligen har betalat Turkietresan så det inte har blivit några problem där.

Strax kommer Mårten, då ska vi mixtra med lite ljud bara han hittar rätt kabel. Sen vill jag fortsätta mitt vänner-maraton, är på fjärde säsongen nu.

Edsåsdalen ägde, btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0