- Ont i öga

Jag sitter och proppar i mig vindruvor medan jag kollar på Vänner. Har suttit hela dagen och funderat på om jag verkligen ska åka på jobbet eller inte med det här ögat. Jag har försökt hitta nånting som jag kan använda som ögonlapp, men det skulle kanske se dumt ut att sitta med en sån vid datorn. Jag får helt enkelt sitta och se ut som Quasimodo istället. Jag bestämde mig iaf tillslut för att jobba ändå, skönt när pengarna kommer. Men jag missar Robinson ikväll. Hm, när går reprisen på det egentligen?

Nu kan man börja cykla till skolan! Jag har saknat det. Dock måste jag bli frisk i ögat först. Hatar att vakna upp på morgonen och ha ett helt ihopklibbat öga. Fy.

Fan också, reprisen var 11.30 imorgon och jag börjar jobba 11.10. Man får helt enkelt kolla internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0