- Mycket på impuls

I natt sov Carros kille Bill över här. Vi bestämde oss för att sova runt tolv men det gick inte så bra så vi började berätta historier som vi upplevt och tillslut kunde vi inte sova alls. Halv två bestämde vi oss för att gå på raggarn så vi köpte godis, glass och energidryck sen gungade vi lite och kom hem halv tre. Vi tänkte vara uppe hela natten och kolla på film men jag somnade runt tre halv fyra. Imorse skulle jag gå på skolan men hade somnat så sent så jag orkade inte alls. Carro drog iväg på skolan medan jag och Bill fortsatte sova. Men sen åkte jag in ändå för att hämta lite läxor när klassen slutat så jag fick hälsa på dom lite. Nu vill jag bli frisk! Tänkte nog vara hemma imorgon också men komma gå på skolan på fredag för då har vi bild hela dagen. Får väl sitta med solbrillor så det inte gör så ont.

Carro har köpt jordgubbar så vi ska äta det om ett tag. Känns som sommar! Nu kollar vi på Vänner.


Igår impuls köpte jag 7 klänningar och 1 tshirt från Gina tricot också, längtar till dom kommer! Hoppas dom hinner komma innan min och Lisas fest. Fast jag känner på mig att jag kommer vilja ha nån annan ändå. Jag ock Lisa måste ju ha typ lika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0