- Lite sne

Nu är jag hemma igen efter en andra vända till Edsåsdalen i år. Det var mycket trevligt. En upplevelse utöver det vanliga. Första natten sov jag och Mårten i en iskall bil, det gör vi nog inte om igen. Andra natten sov vi i Alex stuga, det var riktigt mysigt och roligt. Vi lekte bland annat Robinson. Linnea var Linda (programledaren), Mårten var Jarmo, jag var Erik Billing och Alex var Mika. Haha. Vi hade roligare än vad det låter. Sista natten sov vi i Linneas stuga, och det var som att vi hamnat i himlen.

Sen var det en hel del kalas och filmtittande sen åkte vi hem. Det var skönt att sova i sin egen säng men det var inte skönt att vakna upp med ett igensvullet öga, jag har nämligen fått ögoninflammation. Usch.

Som på den här bilden ser jag ut nu, avslappnad i båda ögonen. Ser jag inte lite sne ut? Jorå, svårt att missa. Det känns som att jag känner någon som ser ut ungefär så här i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah, det sista ;)

2009-04-18 @ 17:50:35
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0