- Kraftig infektion

Idag åkte jag till sjukhuset för jag hade tid hos dietisten, vi snackade lite om hur diabetesen gick men jag kunde inte riktigt koncentrera mig för ögat. Det rann och gjorde ont för att det var så ljust så jag fick sitta och hålla för. Då fick jag träffa doktorn som skickade mig till ögonläkaren. Han sa att jag hade en kraftig infektion och gav mig en ny salva. Sen tog han lite prover som han skickar till labbet, får svar om några dagar. Jag vill bli frisk nu!
Hela tiden tänker jag att det inte är nån fara, det ser inte så farligt ut, det är ju bara svullet och lite rosa. Men sen drar jag upp ögonlocket och då är det helt rött, grumligt, brunt och allmänt asäckligt så då vill jag pilla ut ögat och kasta det i sjön.

Hur som helst så har jag bestömt att jag ska på skolan imrn, jag måste vara med på matten för annars kommer jag aldrig ha en chans till mvg i nationella matte c, och det SKA jag fan få.

Nu sitter jag med en provisorisk ögonlapp, inte vidare diskret dock, och ögat bara rinner och rinner. La nyss i nya salvan och det var typ deg, gick inte att stänga ögat. Funderar på om jag ska läsa kemi eller kolla på vänner och äta äggmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0