- Jobba jobba

Idag jobbade jag bara fyra timmar, sen tänkte jag åka och övningsköra men det gick inga bussar så jag åkte hem och läste kemi. Host. Eller tittade på vänner, jag minns inte riktigt.
Imorgon börjar jag 7.30 men får ta bussen klockan 6.10. Jävla röda dagar. Efter jobbet så åker jag och Mårten till Edsåsdalen igen! Jag hoppas bara på att solen håller i sig, skulle vara jävla surt om det blir skitväder just när vi kunde åka.
Jag lånade tre filmer av mamma också som vi kan se på i bilen, Slumdog millionaire, Bedtimestories och Marley & Me.

Jag kom att tänka på att jag inte har varit på badhuset på flera veckor nu, förut var jag ju där fyra gånger i veckan. Måste dra mig dit igen men jag har varit förkyld på sista tiden.

Om fyra minuter börjar Gossip Girl. Undrar om jag hinner läsa ut När jag hör din röst innan dess. Nä, det gör jag nog inte. Har ju två tredjedelar av boken kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0