- FEST

Ja, nu ska jag förklara torsdagskvällen. Hade så klart överraskningsfest för min bästaste bäste vän Linnea. Det var otroligt roligt när alla stod i min hall och gömde sig och sedan skrek grattis och sjöng ja må hon leva när Linnea klev innanför dörren! Hon hade inte misstänkt nånting :D Därefter fick hon tårta och öppna lite presenter. Sen började rediga festen. Massa guitar hero och mys men sen gick allt utför! Alla hade i alla fall roligt vad jag har hört fram tills slutet som blev lite körigt, men det bjuder man på ;) Det var runt 04.00 så det var dags att få ett slut på allt ändå.

Dagen efter mådde man inte prima men hade ett helt hus att städa tills mamma kom hem. Klarade av det på några timmar och sen var det bara till att ligga i soffan med 1,5 liter mjölk och kolla på Vänner, det kallar jag nice rebound.

Idag fyller alltså Linnea 18! Grattis babe. Och snart är det min tur, då blir det en till fest, ännu större, och precis lika rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0