- Cykla till jobbet

Ja idag cyklade jag till jobbet. Det var en riktigt dålig idé. För det första så var det väldigt lite luft i hjulen så fram till raggarn där jag kunde fylla på luft var det som att cykla i lera, det såg nog inte vidare rutinerat ut när jag kom farandes på den där. Gick väl kanske en meter i timmen men jag kämpade, svettades och andades som en tok. Gamla farfar med rullatorn varvade mig ju.
Och sen när jag kom hem så var hela vänstra ögat rött, det blir ju bara värre och värre det här.

Idag har jag i alla fall uppnått två saker: Planerat bilresa till Kroatien med Mårten klockan 05.00 imorgon (inte helt säker på att det blir av) och skickat ett mail till Erik Billing från Robinson. Alex blev vän med han så nu ska jag banne mig också bli det! Gick kanske på lite hårt med komplimangerna och snack om lackstring och sånt men ja ja, jag tror han gilla't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0