- Torsdag

Nu undrar alla säkert hur det gick på mitt första pass någonsin på gym? Det gick bra. Jag höll ut hela tiden och svettades som aldrig förr. Jag känner att jag har varit sjukt nyttig idag. Nu sitter jag framför Vänner och äter god mat. Eller, hm, är räksallad onyttigt? Just ja, jag åt ju kladdkaka tidigare idag också.

När jag cyklade hem efter passet såg jag tre killar i en park som tränade gå på lina. Jag tyckte det var en rätt ovanlig syn, därför önskar jag att jag hade tagit med mig kameran. Men det är ju inte det första man tänker på att ta med när man ska på gym. Jag vill inte ha kort på håriga muskelknuttar och bodybuilderkillar (inte riktigt min stil). Det finns förstås svettiga tanter i tights också, men jag är inte så inne på dem heller.

Nuni, är det Idol!

Kommentarer
Postat av: johannnna

Haha ja jag såg det :/ Svårt o välja vad man ska se nu ju, men jag kollade på top model :)

2008-09-11 @ 23:01:19
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0