- Torsdag

Jag sitter på skolan och har virtuell design igen, alla ska visa upp sina powerpiont-presentationer om en händelse ur sitt liv. Jag är väldigt otålig och har dessutom höga förväntningar. Jag sätter nämligen ribban långt långt upp med mina paintgubbar och inklippta huvuden. Det som är aningen surt är att skolan har för gammalt pp jämfört med mitt så filmen jag gjorde hemma kom inte med, skitsamma, Maddefixar. 

När jag kommer hem ska jag skicka kreaktionen till Lisa, känner på mig att hon kommer bli nöjd. Det kommer dessutom som en överraskning för henne att jag har visat upp fagra bilden inför hela min klass om när vi fastnade i liften. Eller okej, jag. Men hon hjälpte inte precis till.

Idag är det dessutom löning! weee. Ska köpa present till syster.

Nu är det dags för ett par spännande bildspel. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0