- Torsdag

Nu är jag hemma och tittar på The Hills. Vi slutade tidigt idag så jag och Maria gick på stan och jag handlade en massa kläder. Vi åt kycklingsallad på Ragnars sedan hyrde vi två filmer, köpte godis och skulle mysa hos Sara då hon ringde och berättade att hennes lillebror hade spytt. Med risk för magsjuka åkte vi inte dit. Tänkte, vi kan ju hänga i min lägenhet istället? Men nejdå, min dominanta syster ska gå och lägga sig klockan nio så inga vänner här inte. Fast än hon flänger runt med sin pojkvän var och varannan dag. Jag tycker inte att det är orättvist.

När jag skulle hem idag höll jag på att cykla på två stycken unga herrar. Den första var vid en parkering då en kille skrek till offret att det kom en cyklist precis då han klev ut på vägen, då klev han såklart tillbaka ett steg; i min utänkta cykelbana. Så han skrek: OJDÅ och tog ett skutt framåt när jag bara skrattade och fortsatte rätt emot honom.

Den andra cyklade förbi en bil just när jag gjorde detsamma. Då såg han ut så här:
Och väjde undan som en smidig säl. Jag bara skrattade och fortsatte cykla.
Båda måste tycka att jag var en glad tjej i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0