- Torsdag

Jag och Linnea sitter just nu och tittar på Idol, jag missade igår så det blir första för mig i år. Jag har saknat Idol! Jag tycker verkligen det är underhållande, det är roligt med folk som bjuder på sig själv. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om nya juryn, jag tycker ju om standard och traditioner så jag saknar Swartling och gänget, dessutom så gillar jag inte när de skickar iväg nån himla skrikare bara för att han är "cool". Linnea gillar dem i alla fall.

Varför kan man inte gå in i en valfri affär i stan och få precis vad man vill ha? I Turkiet klev vi in i en butik som sålde vattenpipor klockan fyra på morgonen och frågade om de hade mat, då ringde de ett samtal sen kom en kille med fyra kebab i bröd på cykel. Snacka om service. Ibland är det lättare med simpla länder. När man ska gå på toa är det dock inte det.

Jag lägger in en bild på Anton a.k.a Thai (i mitten) och Övikspojkar för att Thai var så sjukt snygg och hade coola moves.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0