- Tisdag

Om jag fick välja vad jag skulle vara riktigt rikigt bra på så skulle jag ta sjunga. Jag sjunger falskare än Michael Jacksons näsa. Jag vill inte bli värsta kändisen på grund av min vackra röst, jag vill bara att folk ska slippa dra fram öronpropparna när jag ställer mig i duschen och tar ton. En annan sak jag skulle vilja kunna är att spela gitarr (och sjunga samtidigt) det är en av de mysigaste saker som finns. Nu börjar jag direkt tänka på min gode vän Robin. Jag skulle också vilja kunna trolla, borde kanske höra med Joe Labero om han kan lära mig ett och annat. Jag kan inte ens vissla.

Men jag kan i alla fall skratta, hänga knäveck nästan överallt på klätterställningen i Ås och lösa en Rubik's cube. Men det är väl ingen talangscout som kommer och erbjuder mig världen för det. Möjligen ett diplom. Jag har ju ett symaskinskörkort.
Jag skulle såklart vilja flyga (för egen maskin) men nu börjar väl mitt drömmande gå överstyr.

Vad vill ni kunna?
Det här är ett försök att starta en konversation i bloggen och få ett par kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0