- Tisdag


Hade ni haft mig på msn hade dom här stått som personlig meddelande hos mig. Ace of base - All that she wants. Och hade ni varit jag hade ni fått Turkietkänslor i hela kroppen.

Jag sitter på min säng. Min säng är en sån här bärbar tänkte jag säga, men vad heter det? Aja, ingen riktig i alla fall. Alla fjädrar är böjda åt alla håll, madrassen är tre centimeter tjock och då ljuger jag inte, det är heller inte min säng egentligen. Inte permanent åtminstone. Jag vill aldrig mer sova på den här sängen. Dock glömmer jag bort det när jag är så trött att ögonen svider efter att jag har spenderat mina dagar på msn. Om någon älskar mig så kan de köpa en säng till mig. Det går också bra att åka hem till min mamma och skjutsa hit min rediga.

Jag ser på vänner.
Smelly cat, smelly cat what are they feeding you.

Kommentarer
Postat av: maria

tältsäng heter deT:D

jag saknar vänner, vi bör ta upp där vi slutade någon dag.

2008-09-23 @ 23:47:50
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0