- Tisdag

Vi har fått ett nytt schema, jag uppskattar det inte.

Jag har alltid trott att jag skulle bli först av mina syskon att ta körkort. Min ena syster fyller 30 i år, min bror fyller 23 och min andra syster ska fylla 19. Ingen av dem har körkort. Men nu har min äldsta syster kommit på att hon ska gå kursen med sin kille, sen ska dom träna och täna och då kommer hon ta det! Det är lite orättvist, jag har inte hunnit komma upp i ålder ens. Jag som ville vara cool.

Min önskebil, som ska vara min första bil, ska vara riktigt gammal och ratig, nästan så man skär sig på flisorna när man öppnar dörren. Så ska den vara blå med en orange dörr. Men det ska knappt synas förstås, all färg ska ju så gott som ha försvunnnit.

Typ den här var fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0