- Tisdag

Vi slutade en timme tidigare än vanligt idag, och började 4,5 timmar senare. Mycket skönt. Hade två lektioner och så klart var det matte och fysik. I morgon har vi en lektion, den börjar 15.00 och är drama. Inte klokt vad härligt.

När jag kom innanför dörren möttes jag utav ett par vrålande toner och en sömnig syster. Hon praktiserar på Törners så hon började 6.00 i morse, hon tog en tupplur och lyssnade på Astrid Lindgrens visor. Nu blir hon sur för att jag skriver det här.

Ikväll börjar Top model, jag har låga förväntningar. Säsong 10, när tar det slut? Jag ska titta på det ändå. Och så såg jag att det var Om en pojke ikväll! Shake ya ass but watch your self.
 
Nu ska jag tvinga min syster att gå på Ica och handla med mig, det kommer sluta med att jag får gå själv.



Nudu, vad var det jag sa? Min syster ska åka iväg med sin kille och bli bjuden på mat, jag får stanna kvar i ensamheten och äta nudlar eller gå på affären själv och handla typ gurka :( Vem vill bjuda mig på mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0