- Tisdag

Jag har jobbat idag, slutade 22 och samma sak blir det i morgon. Det var rätt lugnt faktsikt så jag hade mycket tid över till Harpan. Ja, ni vet hur det är.
Jag var jätte glad idag för jag fick alla Turkiet-korten av Maria på skiva, så hela tiden på bussen tänkte jag "Nu ska jag få se häng och daller" Jag var förväntans full! Men sen, nu, när jag väl kom hem, så hade jag självklart glömt den. Jag måste säga att jag blev lite ledsen på mig själv.

Jag börjar bli sjuk också, har ont i halsen :( Så sa min mamma att jag var tvungen att cykla till bussen i morgon! Det är ändå 5km klockan halv nio på morgonen med massa skolböcker..okej jag är lat. Och mitt internet buggar :( Allting går dåligt nu. Jag vill bara ha helg, mer OC och min favoritLinnea!

Erika fyller i alla fall år idag! Och det firades, lite lagom mycket.

Min syster kom precis in och frågade om hon fick låna en kudde. "Ja" sa jag givmildt, "ta den du vill ha". Hon tog en kudde och försvann i all hast. Jag fick en liten skymt av den när hon svängde runt hörnet och jag tänkte: Vad var det där egentligen? Jag hade aldrig sett kudden förr! SEN SLOG DET MIG. Det var min Turkiet-kudde, den vi tog från hotellet :D Jag tog tillbaka min käre ägodel (så gott som) och nu är jag åtminstone en aning lycklig.



Nu måste jag duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0