- Söndag

Gårdagen var rolig. Förutom lite på slutet. Men nu har jag en krossad knäskål och bruten handled, okej, så farligt var det inte. Värre med Rasmus blåa bula i pannan. Jag har i alla fall en sevärd video på min mobil när han breakar i trapphuset. Inte illa.
Riktigt roligt gäng var det.

Är det någon som är sugen på att ta en sistaminuten till Alanya med mig? Jag har ju nämligen kvar mitt All inclusive-band så om vi åker snart får vi gratis mat. Eller i alla fall jag. Låter det inte som en dröm så säg?

Jag måste göra engelskaläxa, läsa kemi och räkna matte. Vilken trevlig dag det här kommer bli känner jag.

En trevlig sak: Jag pratade med Johan här om dagen och jag skulle få säsonh två av Heroes, Gossip girl, Ironman p.s I love you nån gång inom en snar framtid. Filmkväll?

Kommentarer
Postat av: maria

vi SKA, ja jag sa SKA se a walk to remember. punkt slut!

2008-09-28 @ 16:18:50
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0