- Söndag

Jag skulle vilja vara vänster hänt, det känns mer speciellt. Inte som alla andra, det är bara 16% ungefär av befolkningen som är det, och jag skulle vilja vara en av dem. Men ännu coolare skulle det vara att vara amidext, eller KUNNA SKRIVA MED FÖTTERNA! Det måste vara en av fördelarna med att förlora båda armarna. Då måste man kunna skriva med fötterna.

Tre personer som jag känner som är vänsterhänt, som jag kommer på nu:

  • Johanna, dessutom ritar hon sjukt fint, är det för att hon är vänsterhänt och speciell?
  • Min lillebror.
  • Magnus Betnér. Men vad säger jag, jag känner väl inte Magnus?

Kommentarer
Postat av: maria

din lillebror har en speciell talang för att bajsa och kräkas.. hehehe

2008-09-22 @ 22:54:50
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0