- Söndag

Jag blev uppmanad av min kamrat Johanna att skriva blogg, har den blivit tråkig? Det är ju lätt hänt när man jobbar.

Jag fick precis reda på att en tidning ringt till en av mina kompisar och frågat om han vill bli fotad. Han ska alltså modella imorgon iklädd vinterkläder, detta på grund av att de tyckte han hade breda fina axlar. Gud vad lätt det går för vissa. Jag hoppas bara att det går bra så han blir känd och alla flickor vill ha honom. Då kan jag peka och säga: honom känner jag. Så vill alla småflickor vara som jag. Jag kanske får skriva autografer? Jag måste träna på min signatur. Ifall att.

Detta fick mig att tänka på när min syster var med i ett reklamblad för Sport Ringen som det hette då och visade upp träningskläder tillsammans med en kompis. Hon blev dock inte kändis och killmagnet. Kan bero på att hon var cirka sju år.

I morgon börjar jag 11.40, sen hoppas jag på storhandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0